За нас Доставка Помощ Вход Регистрация

90 дневна диета

Тази ефективна диета е базирана на разделно хранене и детоксикация.​

Ако следваш стриктно режимът за 90 дни, не само ще отслабнеш, но и радикално ще засилиш метаболизма си. По този начин ще сложиш край на гладуването и диетите с досадния йо йо ефект.
Освен това е почти сигурно, че благодарение на 90 дневната диета ще развиеш много здравословен начин на хранене, чрез който отслабването няма да приключи след края на режима.

 

Ето как става

Изключително важно е стомахът да получава само съвместими хранителни групи.
Причината за това е, че за него е много по-лесно да обработва само един тип храна, а някои групи не се разграждат добре, когато са в комбинация. По време на диетата сама ще откриеш, че малко по-малко започваш да се чувстваш все по-жизнена и здрава. Този ефект идва именно от разделното хранене.

Режимът от 90 дни започва с белтъчен ден(риба, яйца, печено или варено месо, млечни продукти, соя и соеви продукти). Следващият ден е на бобови храни и варива(боб, леща, царевица, картофи, ориз, соя), следва въглехидратен или зърнен ден (зърнени храни, захар, позволени са сладолед и сладкиши в малки количества, натурален шоколад). Освен това има и плодов ден, в който могат да се похапват и ядки. Последният тип е воден ден, който е разтоварващ и детоксикиращ ден и се консумират само вода и неподсладени чайове. Тогава можеш да свалиш до 2 кг. и се прави 3 пъти за 90 дни.

Ако до сега не си чувала за тази ефикасна диета и нямаш приятелки, които да са я изпитали, тогава ще ти посочим основните причини, поради които ще отслабнеш без йо йо ефект:

 

Продължителност

Повечето от нас постоянно се питаме как да отслабнем бързо и трайно. Кратките и много стриктни диети осигуряват свалянето на досадните килограми, но без достатъчно воля, хранителни добавки и тренировки, теглото няма как да бъде задържано в желаните граници. 90 дни са достатъчно дълъг период от време за да се избегнат нежеланите ефекти.

 

Сладкиши?

Нека да си го кажем направо – ако можехме да стоим настрана от сладкото, нямаше да имаме нужда от всевъзможни диети.
По време на режима има ден(въглехидратен), в който консумацията на сладки храни е позволена, но ограничена, разбира се. Този принцип е въведен с цел да се избегне силното желание към захарни изделия, което всички ние усещаме. Има диети(Диета на Аткинс), които напълно отричат всичко, съдържащо каквото и да е количество захар, включително и плодове. Това ги прави по-трудни за следване и често се отказваме по средата, защото задачата изглежда непосилна.
Ако въпреки това все още имате нужда от сладко, има здравословни хранителни добавки, които много ефективно ограничават желанието за сладко.

 

В ПОМОЩ КЪМ ДИЕТАТА: 
По-бърз ефект и резултат със Зелено Кафе на GNC.

 

Метаболизъм

 

Обмяната на веществата се засилва радикално, когато се приемат различни хранителни групи всеки ден. Това държи организма ти в постоянен стрес и той не може да се нагоди към режима ти. Така му се налага насила да се наглася всеки ден, с което губи доста голямо количество енергия.

 

Храната, която е позволена през целия курс на 90 дневната диета е салатата. Закуската ти винаги трябва да се състои от плодове, а вечерята да е на половината на обяда.

Отдолу сме ти представили примерно меню за всеки от различните видове дни, но в тази диета свободно можеш да експериментираш сама от широкото разнообразие на рецепти в Интернет. Има някои особености, с които трябва са се съобразиш:

  • Не смесвай различните белтъчини(като мляко с месо)
  • Не яж различни видове плодове наведнъж
  • Газираните напитки са забранени
  • Кафето и чаят се пият без захар
  • Внимавай със солта
  • Ако имаш проблеми с кръвното налягане, преди да започнеш се консултирай с лекар

 

Ето и самото меню:

Белтъчен ден

Закуска: Купичка сезонни плодове, чай без захар и вода
Обяд: Печено немазно месо и салата. Позволена е една малка филийка пълнозърнест хляб
Вечеря: Същото като на обяд, но наполовина и без хляба
Между храненията: Когато огладнееш, може спокойно да хапнеш малко плодове.

 

Ден за варива

Закуска: Купичка сезонни плодове и чаша неподсладен чай
Обяд: Грах с картофи на фурна, допустима е една филийка пълнозърнест хляб
Вечеря: Същото като на обяд, но наполовина и без хляба
Между храненията: Когато огладнееш, може спокойно да хапнеш малко плодове

 

Въглехидратен ден

Закуска: Сезонни плодове и чай
Обяд: Пълнозърнеста паста със зеленчуци
Вечеря: През този ден можеш да си позволиш от любимия ти сладкиш в умерено количество, както и малко натурален шоколад. Ако не ти се яде сладко, тогава го замени с малко пица.

 

Плодов/зеленчуков ден

В този ден хапвай само плодове и ги съчетавай както искаш. Ако не ги обичаш, тогава ги замени със зеленчуци. Освен това хапвайте и сурови ядки.

 

29. Воден ден

Този ден е най-тежкият от всички, но поне ще се налага да го правите само 3 пъти за 90 дни. Той винаги е след плодовия. Може да свалите до 2 кг. на ден.

 



За да постигнеш максимален 100% ефект изпозлвай тази диета с
Пакет 90 дневна диета.

 

Emedika.bg| eDieta.bg 2013, верига аптеки Екомедика