За нас Доставка Помощ Вход Регистрация

90 дневна диета

Тази ефективна диета е базирана на разделно хранене и детоксикация.

Ако следваш стриктно режимът за 90 дни, не само ще отслабнеш, но и радикално ще засилиш метаболизма си. По този начин ще сложиш край на гладуването и диетите с досадния йо йо ефект.
Освен това е почти сигурно, че благодарение на 90 дневната диета ще развиеш много здравословен начин на хранене, чрез който отслабването няма да приключи след края на режима.

 

Ето как става

Изключително важно е стомахът да получава само съвместими хранителни групи.
Причината за това е, че за него е много по-лесно да обработва само един тип храна, а някои групи не се разграждат добре, когато са в комбинация. По време на диетата сама ще откриеш, че малко по-малко започваш да се чувстваш все по-жизнена и здрава. Този ефект идва именно от разделното хранене.

Режимът от 90 дни започва с белтъчен ден(риба, яйца, печено или варено месо, млечни продукти, соя и соеви продукти). Следващият ден е на бобови храни и варива(боб, леща, царевица, картофи, ориз, соя), следва въглехидратен или зърнен ден (зърнени храни, захар, позволени са сладолед и сладкиши в малки количества, натурален шоколад). Освен това има и плодов ден, в който могат да се похапват и ядки. Последният тип е воден ден, който е разтоварващ и детоксикиращ ден и се консумират само вода и неподсладени чайове. Тогава можеш да свалиш до 2 кг. и се прави 3 пъти за 90 дни.

Ако до сега не си чувала за тази ефикасна диета и нямаш приятелки, които да са я изпитали, тогава ще ти посочим основните причини, поради които ще отслабнеш без йо йо ефект:

 

Продължителност

Повечето от нас постоянно се питаме как да отслабнем бързо и трайно. Кратките и много стриктни диети осигуряват свалянето на досадните килограми, но без достатъчно воля, хранителни добавки и тренировки, теглото няма как да бъде задържано в желаните граници. 90 дни са достатъчно дълъг период от време за да се избегнат нежеланите ефекти.

 

Сладкиши?

Нека да си го кажем направо – ако можехме да стоим настрана от сладкото, нямаше да имаме нужда от всевъзможни диети.
По време на режима има ден(въглехидратен), в който консумацията на сладки храни е позволена, но ограничена, разбира се. Този принцип е въведен с цел да се избегне силното желание към захарни изделия, което всички ние усещаме. Има диети(Диета на Аткинс), които напълно отричат всичко, съдържащо каквото и да е количество захар, включително и плодове. Това ги прави по-трудни за следване и често се отказваме по средата, защото задачата изглежда непосилна.
Ако въпреки това все още имате нужда от сладко, има здравословни хранителни добавки, които много ефективно ограничават желанието за сладко.

 

Метаболизъм

Обмяната на веществата се засилва радикално, когато се приемат различни хранителни групи всеки ден. Това държи организма ти в постоянен стрес и той не може да се нагоди към режима ти. Така му се налага насила да се наглася всеки ден, с което губи доста голямо количество енергия.

 

Храната, която е позволена през целия курс на 90 дневната диета е салатата. Закуската ти винаги трябва да се състои от плодове, а вечерята да е на половината на обяда.

Отдолу сме ти представили примерно меню за всеки от различните видове дни, но в тази диета свободно можеш да експериментираш сама от широкото разнообразие на рецепти в Интернет. Има някои особености, с които трябва са се съобразиш:

  • Не смесвай различните белтъчини(като мляко с месо)
  • Не яж различни видове плодове наведнъж
  • Газираните напитки са забранени
  • Кафето и чаят се пият без захар
  • Внимавай със солта
  • Ако имаш проблеми с кръвното налягане, преди да започнеш се консултирай с лекар

 

Ето и самото меню:

Белтъчен ден

Закуска: Купичка сезонни плодове, чай без захар и вода
Обяд: Печено немазно месо и салата. Позволена е една малка филийка пълнозърнест хляб
Вечеря: Същото като на обяд, но наполовина и без хляба
Между храненията: Когато огладнееш, може спокойно да хапнеш малко плодове.

 

Ден за варива

Закуска: Купичка сезонни плодове и чаша неподсладен чай
Обяд: Грах с картофи на фурна, допустима е една филийка пълнозърнест хляб
Вечеря: Същото като на обяд, но наполовина и без хляба
Между храненията: Когато огладнееш, може спокойно да хапнеш малко плодове

 

Въглехидратен ден

Закуска: Сезонни плодове и чай
Обяд: Пълнозърнеста паста със зеленчуци
Вечеря: През този ден можеш да си позволиш от любимия ти сладкиш в умерено количество, както и малко натурален шоколад. Ако не ти се яде сладко, тогава го замени с малко пица.

 

Плодов/зеленчуков ден

В този ден хапвай само плодове и ги съчетавай както искаш. Ако не ги обичаш, тогава ги замени със зеленчуци. Освен това хапвайте и сурови ядки.

 

29. Воден ден

Този ден е най-тежкият от всички, но поне ще се налага да го правите само 3 пъти за 90 дни. Той винаги е след плодовия. Може да свалите до 2 кг. на ден.

 

 



За да постигнеш максимален 100% ефект изпозлвай тази диета с
Пакет 90 дневна диета.

Svej.bg| eDieta.bg 2013, верига аптеки Екомедика